Monday, January 4, 2010

Assalamualaikum sume...
Hari ni aku nk ajar korg satu term baru..

Ape maksud grape??
Grape tu anggur kan...

maknenye kalau kite menganggur,
kite seorang graper..

kalau kita sedang menganggur,
kite sedang graping..

so kepada semua grapers kat luar sane...
aku nak ajak korang buat kesatuan grapers malaysia..
amacam?? ok x??

aku bosan gle ni,
tapi unfortunately aku malas nk cari keja...
kat alamanda tu maybe ada byk tp aku malas nk apply..
lets pray that i can pluck the strength to finally land a job..

cakap pasal pekerja di alamanda..
guess who i met today??
clasmate kite gak..
badan tough2..
pakai spec..
name start ngan f...

yup, kalau anda teka faiz zaki a.k.a. chong...
anda memang bijak!!!

satu lagi, cbe teka ape die wat kat alamanda???
teka la...
teka la.. sampai korang bosan..

hahahahahahahaha.....

Chong keje kat mcdonalds alamanda...
sebagai trainee yang berjaya.
selepas ditemuramah, die kate die lepak umah kakak die kat putrajaya..
sudah bekerja slama 4 hari..
bercita2 utk mnjadi manager besar mcd suatu hari nnt..
nmpaknye kelas 17 akan kurang seorang graper,
tapi xpe, kite sume kene wish die selamat berjaya dalam kerjaya..

memandangkan dah ada geng, aku mgkin akn berusaha lebih utk mncari keje..
di alamanda atau di mane2 saje..
mgkin aku akan jadi colleague chong..
korang doakan aku habiskan driving class cpt n dapat keje yang bez ok??

sape2 yg nk datang alamanda utk jmpe chong sila buat appointment,
sebab die nmpak begitu busy..

Fadnor, ko je bdak area putrajaya yang aku x tserempak lagi..
nasib baik ar...

Kepada bdak2 kelas 17 yg aen, tolongla selalu menulis post dalam blog nie,
kite bknnye skola pn lagi...

Aku chow lu skrg..
Adioss...

2 comments:

  1. chong kt mcd kew?
    aritu aq g mcd, x nmpk dye pown..

    patutlah aq rase cm nmpk dye kt nyte maket...
    izzat, kalo ade jodoh, jmpe ah...

    -fadnor-

    ReplyDelete
  2. uisyhhh nie nk kne gi tgk chong keje nie..
    haha msty dye rajinn giler bekerja..

    miraemylia92

    ReplyDelete

HIDUP BARU!!

HIDUP BARU!!
..KAMI NAK KITA!