Saturday, December 12, 2009

WASEEM Hot Package!!!

atas permintaan ramai..
Siaran NurKasih diulang semula 2 kali!!
.............
pahal lak ni,...


hey,
aku cuma nk post something yg dak2 laki(terutamany set2 tenis hujung minggu) dpt dr Waseem je.
aku pon ade tlg sket2 je dlm pembikinan karya nih,
jgn dilupakan sih!



GELEK
LYRICS BY : waseem
IDEA : waseem
Bila ritma marimba mula bermain,
Menari denganku,buatku gelek,
Macam laut malas peluk pantai,
Pegang aku tutup,gelek aku lebih.
Macam bunga bengkok dekat bayu,
Bengkok denganku,gelek dengan senang,
Bila kita tari ada jalan untuk saya,
Tinggal denganku,gelek denganku.
Penari lain mungkin atas lantai,
Sayang,tapi mata saya hanya pada awak,
Hanya awak ada teknik magis,
Awak gelek saya lembiiiik..
Saya boleh dengar bunyi biola,
Panjang sebelum ia bermula
Buat saya gelepor macam awak tau macam mana,
Gelek saya lembut,gelek saya sekarang.
Penari lain mungkin dekat lantai,
Sayang, tapi mata saya hanya pada awak,
Hanya awak ada teknik Magis,
Awak gelek saya lembiiiik..
Saya boleh dengar bunyi biola,
Panjang sebelum ia bermula,
Buat saya gelepor macam awak tau macam mana,
Gelek saya lembut,gelek saya sekarang..


from Michael Buble "Sway"(2002)
BMG Pte.Ltd
Waseem Records Bhd.

2 comments:

HIDUP BARU!!

HIDUP BARU!!
..KAMI NAK KITA!