Wednesday, October 6, 2010

Hidup Baru!!

ari ni.. aku rasa sunyi sgt.. xde sapa nak lepak ngn aku..maklumla.. aku je budak alam bina .. x cam mira budak hayat.. huhuhu.. sedih2.. aku rasa cam nak give up plak duk sini..
meles nak blaja.. pastu merepek kat bilik.. pastu bergaduh.. senyap.. x bertegur.. perangai budak2
nak kata da besar.. tp cam bangang..cam bangla.. da matured la konon..
kalo aku senyap.. org kata control ayu plak..
pdahal aku control matured.. bahasa makin teruk.. ari ni rasa down.. cam shial.an
bila geram je rasa nak menjerit.. tp aku gi merempit lak.. ha2
ain ring fa kof betul..
MaderFader!!
aku teringat kata2 seorang insan ni
"semua orang akan berubah ezas"
aku mle2 cam sangsi
tp rsenye cam betul gak.. kita akan berubah.. jd org laen
adaorang tu kata da hepi dgn idup dia
tah pape ntah.. aku rse org tu tau enjoy.. ikut nafsu!! padahal maen kan ati org
aku respek ko.. aku sayang ko.. tp ko yg buat aku camni
ko yg wat aku rasa bodoh idup ngn ko
ada kawan cam ko!
PU*iM*ak!!!
hahahah
(cam drama la pulak)
aku nak nasihat kat korang
kita x bley pndang orang sblh mata
kadg2 orang tu nmpak ganas..
liar.. kasar.. suka pukul idung orang..
tapi bila kita lpak ngn dye.. rse epi la plak
bahagia betul ngn dye
and kalo kita lpak ngn smone yg nmpak baik
..lembut sopan... ayu.. bertudung..nmpak perfect
x bersalah la konon
tp ble lpak ngn dye kte rse stress..
rse cam ditipu.. rse cam dperbodohkan
n rse cam dye yg rosak kan kita
so korang pilih la
kalo nak berteman.. nak berkasih
jgn maen angkut jew
....
aku try nk get rid of that moment
dalam kepala otak cam barbie ni..
Asmara dana betul kan

ble kta jatuh.
kne la bgun blek
tu la basic yg kita blajar time kecik2 dulu..
so.. mulai ari ni
aku nak mulakan idup baru!!
yeay!!hahahahahahaahahahahh
smoga kita byek2 slalooo.. huuhuhuu






No comments:

Post a Comment

HIDUP BARU!!

HIDUP BARU!!
..KAMI NAK KITA!