Monday, March 8, 2010

Assalamualaikum..

Lama sudah hamba tidak menulis sepatah dua kata dalam blog berteknologi tinggi ini...

Hahahahahahahahha.. Banyak mengarut kan??
Lame siot x post ape2 dlm blog ni.. Sori la sbb aku x busy pn cume kering tekak dan kering idea untuk menulis je..

Anyway result dah nak kuar, so ramai2 mesti cuak gile kan.. Aku pn stress gak ni, tapi x sgt sbb layan novel best.. Hahahahahha Izzah yang rekomen.. korang pn bace la Trilogi Bagaikan Puteri.. Best gak la.. Aku pn bkn slalu sgt bace novel Melayu.. sekali sekala pn layan gak laa...

Sekarang ni cuaca panas terik kan? So kurangkan berjemur di luaar untuk mengelakkan unwanted tan.. Jgn jadi can aku dah gelap sikit sebab suke main panas..

Bye la.. Aku dah x tau ape nk tulis lagi..

No comments:

Post a Comment

HIDUP BARU!!

HIDUP BARU!!
..KAMI NAK KITA!